joi, 3 noiembrie 2011

Prajitura bunicii - varianta 2

Astazi dimineata m-am sculat devreme sa fac o prajitura rapida. Am pregatit tot prajitura bunicii (ingredientele sunt aceleasi), dar m-am hotarat sa fac o schimbare - nu am mai pus cacao la sfarsit. De aceasta data am pus in tava tot amestecul dupa ce taiasem vreo 50 de grame de rahat in bucatele mici si le amestecasem in compozitie. Spre finalul coacerii, am mai presarat mai multe bucatele si pe deasupra, pentru ornament. A iesit o prajitura minunata, cu un gust specific checurilor si prajiturilor nordice - tipul de prajituri cu fructe confiate. Daca aveti fructe confiate, de orice tip, se potrivesc fantastic. Punctele tari ale prajiturii sunt aroma de vanilie si coaja de portocala rasa, care ii dau un parfum foarte apetisant.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu