duminică, 6 noiembrie 2011

Piscoturi cu stafide

Intr-un avant de duminica am inceput sa fac niste piscoturi. Au iesit foarte bine, aromate si nu foarte dulci. Sunt tocmai bune de servit la ceai sau cafea si sunt facute dintr-un aluat care devine mai fraged si bun dupa cateva zile.

Ingrediente:
1 cub de margarina (Rama)
1 cana de zahar
1 cana de lapte - in care 'stinge' 1 lingurita de amoniac pentru prajitur
4 oua
si faina cat incape - la aceasta reteta cca. 1 kg.

Eu am facut doar o jumatate de cantitate (altfel dureaza destul de mult pana se coace intreaga cantitate) - 1/2 de cub de margarina Rama, 1/2 cana de zahar, 1/2 cana de lapte in care am 'stins' un pliculet (1 lingurita) cu amoniac alimentar, 2 oua, si cca. 500 g faina. Am completat cu diferite condimente (ca pentru turta dulce): scortisoara, cuisoare, cardamom, ienibahar si stafide. Am lasat aluatul la frigider pentru jumatate de ora, apoi am intins foile si le-am decupat in diferite forme.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu