duminică, 13 noiembrie 2011

Stiuca si legume la cuptor

Saptamana trecuta am redescoperit carnea de stiuca, drept care in acest week-end am reeditat festinul, sub o alta forma. Ieri am cumparat 2 stiuci frumoase, le-am eviscerat (desi imi place pestele foarte mult as prefera sa sar aceasta etapa) si una dintre ele am taiat-o in mai multe bucati si am fiert-o in apa timp de vreo 10 minute (maxim 15 '). Apoi am scos bucatile pe o farfurie si cand s-au racit am scos pielita de pe fiecare si le-am pus intr-un vas de Jena. Mama mi-a spus ca daca pregatesti pestele rasol este bine sa nu-l cureti de solzi. In acest fel, dupa ce se fierbe se poate indeparta pielita foarte usor. In vasul de Jena am pus putin ulei de masline si bucatile fierte iar cand s-au racit le-am pus la frigider. Astazi le-am scos, am pus pe deasupra condimente pentru peste, maghiran, sare si piper, felii de lamaie si am turnat cca. 1 paharel de vin. Apoi am pus vreo 30-40 de minute la cuptor.

De garnitura s-a ocupat mama - aveam 2 pungi de legume congelate (1 cu legume asortate si 1 cu fasole verde). Le-a calit impreuna cu 1 ceapa taiata marunt, a adaugat suc de rosii si patrunjel taiat si le-a pus intr-o tava la cuptor (cca 40 de minute). Au mers foarte bine impreuna iar carnea de stiuca este foarte buna si usoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu