joi, 3 noiembrie 2011

Clatitele Printesei Leia

Pentru ca avem un copil alintat si rasfatat, care nu a vrut sa incerce prajitura pe care am facut-o astazi dimineata (nu stiu din ce motiv dar banuiesc ca numele ingredientului presarat pe deasupra a avut un rol hotarator :-) spre seara, cand am revenit acasa, a trebuit sa mai 'injgheb' un desert minimal.
Nu am putut sa-l refuz - toata ziua fuseseram plecati iar el facuse doua desene minunate, cu personaje din Star Wars.
Am atasat mai sus unul dintre desene, unde in partea dreapta a navetei o puteti recunoaste (dupa coafura) pe printesa Leia. De asemenea, puteti vedea sabiile Jedi, care ii flancheaza numele :-) Pentru cei care nu o cunosc pe printesa, pun mai jos o imagine cu ea.
In concluzie, ca o dedicatie, am pregatit cateva clatite cu numele ei. Pentru ca si aici Anton are preferinte mai neobisnuite (nu ii plac clatitele umplute cu dulceata, nutella, miere, etc) atunci am preferat sa fac compozitia mai aromata si sa le pudrez cu zahar. Am folosit: 1 ou, 100-150 ml lapte, un praf de sare, 1/3 de fiola de esenta de vanilie, coaja rasa de la 1 portocala si am completat cu faina pana cand am obtinut consistenta dorita (ca o smantana). Apoi le-am rumenit in tigaie pe ambele parti, le-am pus in farfurie si le-a pudrat cu zahar, le-am pliat in doua si am mai dat pe deasupra o 'boare' de zahar pudra. Succes total!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu