sâmbătă, 23 iulie 2011

Peste in crusta de sare cu garnitura de legume

 
Astazi nu am inovat ci doar am repetat un meniu simplu. L-am descris si aici Meniu de sarbatoare.
Diferenta este ca la garnitura am pregatit alte tipuri de legume. Am combinat legume de diferite tipuri (din acelea congelate). Am taiat 1 ceapa si jumatate, 1 ardei gras, 1 punga de legume cu morcovi mici, mazare, pastai verzi si conopida, cateva bucati mai mari de broccoli si o cantitate destul de serioasa de boabe de mazare. Le-am calit un pic, apoi le-am amestecat cu 1 lingura de branza de vaci, am ras peste 1 bucata de cca 250 de g de telemea si am mai pus 3 oua batute, am amestecat si turnat totul intr-un vas Jena uns cu unt. Le-am tinut la cuptor cam 1 ora si jumatate, parca nu se mai faceau. Este drept ca am avut in acelasi timp si pestele si le tot roteam, una sus, alta jos.

Garnitura este o varianta destul de grabita a celei descrise la linkul de mai sus. Pot spune ca prima varianta este mai fina dar cea de astazi necesita mai putin timp de pregatire inainte de cuptor, este pentru zilele in care nu apucati sa gatiti in liniste.
Astazi parca si cuptorul a mers mai lent si la noi in casa toata lumea tipa de foame. Drept care am dat focul mai tare si le-am fortat destul de mult sa se faca. Totul a iesit foarte bun si a fost apreciat prin liniste deplina (toata lumea manca).
Am reusit sa fotografiez etapele pentru pestele in crusta de sare, deci daca va tenteaza va invit sa incercati. Prefer aceasta varianta retetelor traditionale si am o mare voluptate sa il decojesc apoi si sa-l transfer pe alt platou.
 
 
 
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu