luni, 18 iulie 2011

Supa de rosii

Supa de rosii, cand este bine facuta, mi se pare una dintre cele mai bune si vitaminizante. Aveam cam 1 kg si jumatate de rosii dintr-un soi care nu era foarte bun pentru salata. Asa ca le-am crestat, am pus apa fiarta peste ele si le-am lasat sa fiarba un pic, ca sa se inmoiae. Apoi le-am pasat manual (prin sita) pentru ca nu am un pasator care sa separe cojile si semintele. Am in plan sa-mi achizitionez unul. A mers destul de usor.
Separat am pus la fiert 2 morcovi, 1 radacina de patrunjel, jumatate de telina, 2 cartofi, 1 ceapa. Dupa o vreme am adaugat o mana de orez. Dupa ce s-au fiert le-am dat deoparte.

Peste rosiile pasate am pus legumele fierte si orezul iar zeama in care au fiert eu am adaugat-o aproape pe toata. Depinde cat de groasa vreti sa fie supa in final. Am lasat-o la foc mic si a mai fiert vreo 15 min, dupa care am adaugat patrunjelul taiat fin si cateva frunzulite de oregano (proaspete). Putin ulei de masline, sare si piper. Nu stiu daca este o reteta de supa de rosii traditionala insa a iesit foarte gustoasa si aromata, de la ierburi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu