marți, 12 iulie 2011

Omleta cu ardei gras, verdeata si garnitura de salata verde

Astazi cand am venit din parc am fost intampinata acasa de o aroma de omleta cu tot felul de bunatati - socrii mei erau la masa. Drept care grija mea pentru colesterol a fost abandonata si m-am repezit sa execut ceva asemanator.

Mananc rar oua dar atunci cand se intampla parca par cu atat mai bune!
Am taiat 1 ardei gras, 3 fire de ceapa verde si un cateva fire de patrunjel. Am avut si o felie de sunca cruda pe care am facut-o bucatele. Am pus totul la calit in tigaie. Am batut 4 oua (pentru 2 persoane, nu le-am mancat singura pe toate :-) si le-am turnat peste. Inca nu sunt atat de savanta incat sa reusesc sa intorc omleta perfect, asa ca am intors-o pe bucatele.
Am pregatit langa o salata verde cu rosii, putin ulei de masline, sare si piper si cateva seminte de susan.
A fost o masa de seara mai consistenta, dar foarte gustoasa.
La desert ne-am delectat cu o specialitate de ciocolata primita de la niste prieteni din Graz - Confiserie Heindl Wien. Fiecare disc de ciocolata avea pe staniol un medalion cu Grazer Uhrturm, turnul cunoscut al unui castel din Graz. Bun si fin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu