marți, 12 iulie 2011

Salata Tabbouleh - varianta mea

Tabbouleh (Arabic: تبولة‎; also tabouleh or tab(b)ouli) is a Levantine salad traditionally made of bulgur, finely chopped parsley and mint, tomato and spring onion, seasoned with lemon juice and olive oil.



Am mancat aceasta salata la restaurante libaneze si diferenta fata de cea pe care o pregatesc eu este ca are bulgur si menta. Stiu ca se poate gasi bulgur si in Bucuresti dar recunosc ca nu am aprofundat problema. L-am vazut doar in salate, asa ca nu stiu cum este comercializat. Tot de pe wikipedia: Bulgur (also bulghur or burghul) is a cereal food made from several different wheat species, most often from durum wheat. Its use is most common in Middle Eastern cuisine, Turkey, Greece, Armenia and Bulgaria.

Varianta mea este foarte simpla: 1 legatura mare de patrunjel, doua rosii, ulei de masline, lamaie din belsug, sare si piper si cateva seminte de susan pe deasupra. In mod obisnuit cantitatea de patrunjel trebuie sa fie mai mare decat cea de rosii. Este o salata foarte racoritoare, ca sa nu mai vorbesc de vitaminele pe care le contine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu