duminică, 24 iulie 2011

Fettuccine toscane cu dovlecei carbonara

Am avut o saptamana foarte grea, mult de lucru si am asteptat sa vina vacanta. Luni plecam la Varatec si sper sa regasim macar o parte din atmosfera linistita si serena din 2003. Vom sta ca si atunci in gazda la maicile din sat. Cele mai multe curti si case sunt minunate, cu flori de toate culorile, verdeata si multa liniste.
O sa si mancam acolo, tin minte niste chiftelute de bureti si niste borsuri delicioase. Atunci am nimerit in postul de dinainte de Sf. Maria. Mai pregatesc maicile tot felul de dulceturi si bunatati si astept sa le incercam. In apropiere sunt niste dealuri si o padure (cel putin sper ca mai sunt) pe unde te poti plimba in liniste. 
O sa fotografiez bunatatile simple pe care le voi savura in vacanta si o sa va povestesc despre ele cand revin, dupa 1 august.

Zilele acestea am fost nevoita sa pregatesc numai mancaruri rapide. Am avut o multime de lucruri de finalizat inainte de plecare si mai avem inca de facut bagajele. Drept care la pranz am pregatit o reteta rapida de paste, care era pe cutia de Barilla - Fettucine Toscane.

Reteta este foarte usoara:
- 250 g Barilla Fettucine Toscane (eu de obicei adaptez la pastele pe care le am, dar este adevarat ca acest tip de paste se potriveste foarte bine cu sosul)
- 250 g zucchini sau dovlecei (eu doar dovlecei am gasit in apropiere)
- 3 galbenusuri
- 1 borcanas de smantana (cca. 100 g)
- 30 g branza Pecorino (eu am pus parmezan)
- 2 linguri de ulei de masline
- sare si piper.

Se fierb pastele al dente, in cazul de fata  le-am fiert 6 minute. Separat se pune uleiul de masline in tigaie si cand se incinge se calesc dovleceii taiati pe lungime (cca.3 minute), se adauga sare si piper. Am pus si 1 catel mic de usturoi taiat mic. Galbenusurile se bat intr-un bol, se amesteca cu smantana si parmezanul si se adauga apoi peste dovlecei, dupa ce in prealabil ati dat focul la minim. Amestecati timp de 1 minut si apoi adaugati pastele strecurate si amestecati totul. Eu am adaugat la final frunze proaspete de busuioc si putin Ulei de masline aromat.
Le recomand cu caldura. Se fac usor si sunt foarte gustoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu