marți, 12 iulie 2011

Mancarica cu pui, mazare si cartofi

Acesta este genul de mancare care ii place baietelului meu - mancare care sa aiba un sosulet, carnita, cartofi, ceapa si marar. Cu aceste ingrediente poti face tot felul de combinatii insa astazi m-am oprit la un fel de combinatie intre mancarica de cartofi si cea de mazare.

Este foarte simplu de facut. Am taiat mic 2 cepe verzi (cu partea alba mai mare) si jumatate de ardei capia si am mai pus 2 cartofi de marime medie, taiati cubulete. Am calit totul in ulei in care am pus si putina apa, apoi am pus capacul si am mai lasat sa se patrunda legumele. In acest timp am deschis o conserva mare de mazare (eu am cumparat Bonduelle - este destul de frageda si se fierbe repede) si cand am vazut ca s-au patruns cartofii am adaugat si mazarea. Apoi am pus 1 lingura de amestec de legume uscate si 1-2 linguri de bulion. Am adaugat apa fiarta cam pana la 2/3 din nivelul amestecului de legume - sa aiba sos dar sa nu iasa ca o supa :-)
Separat am fiert cateva bucati de piept de pui pe care le-am pus in mancare, inainte de final.
Am mai lasat putin sa fiarba, am tocat mararul fin, l-am adaugat si am pus capacul. A fost foarte apreciata. Este o mancare usoara, dulce si aromata de la mazare, ardei capia, marar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu