duminică, 10 iulie 2011

Rateu :-) Clafoutis cu cirese

De vreo saptamana m-a tot bantuit dorinta de a pregati Clafoutis cu cirese – o reteta frantuzeasca de prajitura cu cirese. Se poate face si varianta sarata, cu rosii sau alte legume. M-am documentat in acest sens pe tot felul de site-uri frantuzesti si romanesti. Mai intai am gasit o reteta care arata bine pe blogul Invat sa gatesc (http://invatsagatesc.blogspot.com/2011/06/cirese.html). Nu mai stiu exact ce nu am inteles dar apoi am gasit pe un site frantuzesc o reteta care parea destul de simpla.

Ieri am trecut la treaba. Mi s-a parut un pic dubios ca nu pomenea de praf de copt dar m-am gandit ca poate este vreun secret frantuzesc :-) Ei bine, prajitura nu a crescut deloc. Mi-am dat seama ca nu s-a copt pentru ca am tot incercat cu o scobitoare si compozitia inca se lipea de ea chiar dupa vreo ora.
Arata destul de bine cand am scos-o, am si pudrat-o, dupa cum puteti vedea in imagine (doar jumatate pentru ca unii membrii din familia mea vor cu zahar, altii fara).

 
As fi putut sa mint si sa spun ca a fost foarte gustoasa dar am zis ca trebuie sa imi asum si rateurile. Umbra si anonimatul internetului pot ascunde foarte multe. Cu toate acestea eu prefer sa fiu sincera. Drept urmare, dupa ce am ‘pescuit’ cu sotul meu doar ciresele si crusta – care erau foarte gustoase, am fotografiat ramasitele prajiturii. Arata foarte trist, dupa cum puteti vedea si singuri. Culoarea mai inchisa a aluatului era asa si din cauza ca in compozitie era scortisoara.
Daca ati facut vreodata ceva asemanator m-ar interesa care ar fi motivul pentru care nu a crescut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu