duminică, 3 iulie 2011

Prajitura cu cacao

Vineri seara am fost la aniversarea unui prieten si pe langa multe bunatati am gustat un fel de prajitura care mi s-a parut foarte buna la gust. Acolo era coapta sub forma de colac si era glazurata si decorata cu niste bilute colorate - erau si copii invitati.

Este foarte simpla de facut: se pun toate ingredientele in afara de faina, care se adauga ultima. Adica: 1 cana de zahar, 3 oua, 1/3 pachet de unt (la temperatura camerei, taiat bucatele), 2-3 linguri de smantana, 1/3 cana cacao, 1 praf de copt. Se amesteca cu mixerul.Apoi se adauga 1 cana de faina. Am dat forma cu putin ulei si am tapetat-o cu faina.
La sfarsit am adaugat cateva bucatele de rahat pentru ca asta aveam in casa. Dar puteti adauga stafide sau fructe confiate.
Am turnat compozitia in forma si am pus-o la cuptor la 170 de grade. Cred ca in total a stat cam 1 ora. Am incercat-o de vreo doua ori cu un bat de frigaruie, sa vad daca se lipeste compozitia de el. Cand nu s-a mai lipit am scos forma si am lasat prajitura sa se raceasca. Apoi am facut niste desene (nu foarte reusite :-) cu putina grazura pe deasupra.

A crescut frumos, are o textura foarte placuta si este foarte gustos. Din cauza cantitatii destul de mare de cacao ai senzatia ca are ciocolata topita incorporata in compozitie. Aproape ca s-a terminat, asa de bun a fost.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu