sâmbătă, 16 iulie 2011

Bruschette cu rosii si busuioc

Pentru seara am vrut sa evit total folosirea aragazului - din cauza caldurii teribile din Bucuresti. Am pregatit bruschette cu rosii si busuioc. Sunt atat de simple de facut si nemaipomenit de gustoase!
Am taiat 2 rosii in cubulete mici, 3 catei de usturoi (de la care am scos miezul - aceea este partea mai problematica pentru cei cu stomac mai sensibil) pe care i-am maruntit, apoi cateva frunzulite de busuioc proaspat. Mi-am pus de curand busuioc, oregano si rozmarin in ghiveci si le tin pe balcon. Placerea este foarte mare sa te duci sa iei cateva frunzulite proaspete, sa le speli si sa le pui in mancare. Aroma nu se poate compara cu variantele lor uscate sau din plic. Am adaugat putina sare si piper si ulei de masline. Am prajit cateva feliute de bagheta si au fost absolut delicioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu