marți, 16 august 2011

Vacanta


Ieri ne-am intors din vacanta. Am petrecut foarte bine la prietenii nostri si ma bucur ca am lipsit din Bucuresti la ultimele (sper) zvacniri de caldura. Acum mi se pare destul de greu de suportat aerul fierbinte din oras. Acasa inca pluteste haosul, mai avem bagaje nedesfacute si rufe de spalat insa ieri a fost Sf. Maria si nu am putut actiona.

De cate ori ajungem la casa prietenilor nostri avem un ritual destul de simplu: facem un gratar, bem un vin, citim sau povestim in curte. Casa este inconjurata de dealuri impadurite si intr-una dintre seri soarele reflecta lumina pe coama dealului intr-un mod absolut incredibil (nu este nici-un efect in Photoshop :-).
Am facut o singura excursie intr-un loc magic care se cheama Ochiul Beiului. Este un iaz cu apa clara de culoare turcoaz asa cum vedem de obicei in pliantele turistice. Daca te uiti cu atentie poti sa vezi pastravii in apa. In drum spre acest loc este si o pastravarie de unde cumparam peste de fiecare data si ii pregatim pe gratar.
Si aici cateva din bunatatile incercate:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu