sâmbătă, 6 august 2011

Fettucine cu sos de rosii si carnati

Astazi trebuia sa pregatesc pranzul rapid. Ma gandisem sa fac paste - aveam rosii, busuioc si oregano insa stiam ca mai imi trebuie un ingredient ca sa aiba succes. In familia mea acest tip de paste ar fost considerat cam fara sare si piper, un pic prea vegetarian. Apoi mi-am adus aminte ca dimineata, cand am facut ordine in congelator ca sa pun vinetele la inghetat am gasit 2 carnati banateni congelati si insingurati. Drept care m-am gandit ca asta ar bucura pe toata lumea si i-am taiat si calit un pic in tigaie, apoi spre sfarsit am adaugat vreo 3 catei de usturoi taiati mici. Am dat rosiile prin robot (vreo 5 rosii medii), le-am pus peste carnati si am dat focul un pic mai mare, ca sa scada sosul. Am pus si o lingura de busuioc uscat (de anul acesta) si o lingurita de cimbru uscat.
Intre timp am pus pastele la fiert, 6 minute. La sfarsit le-am strecurat si pus pe un platou, apoi am pus sosul peste ele si inca un strop de ulei de masline. Am rupt frunzulitele de oregano si busuioc si le-am pus pe deasupra. Cand le-am servit am mai pus peste un pic de parmezan ras. A fost foarte apreciat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu