duminică, 16 martie 2014

Supa crema de legume: fina, simpla, delicioasa

Este o supa pe care o pregatesc foarte des, pentru ca tuturor din casa le place si pentru ca se pregateste foarte usor. Poate fi adaptata la orice legume aveti prin casa, diferenta fiind accentuata si de ierburile si condimentele pe care le puneti la sfarsit.

Varianta de astazi a fost doar de radacinoase: 2 morcovi, 2 bucati de pastarnac, 2 de patrunjel, 1/2 de telina. Am mai adaugat 2 fire de ceapa verde si 2 cartofi, am taiat totul bucati medii (ca sa fie mai usor de pasat) si am pus la fiert. Am fiert cca.30 de minute, spre final am adaugat sare si piper. Inainte sa inchid am adaugat putin ulei (in functie de gustul fiecaruia) si am mai lasat capacul vreo 10 minute pe oala in care au fiert legumele. Apoi am pasat totul si am pus pe deasupra patrunjel verde, taiat marunt.

Poate fi servita cu crutoane. Stiu ca acestea sunt mai bune prajite in unt sau stropite cu ulei de masline si uscate in cuptor insa varianta cea mai rapida pe care o folosesc si pentru care nu mai trebuie sa folosesc nici ulei nici unt este sa prajesc feliile in toaster si apoi sa le tai cubulete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu