sâmbătă, 15 martie 2014

Ciuperci umplute, la cuptor


 
Dupa o dimineata in parc, toata lumea era infometata. Asa ca cele mai rapide retete pe care le-am putut pregati cand m-am intors acasa au fost Paste cu ton à la Jamie Oliver si ciupercute umplute - o reteta rapida, dar de efect.

Am avut o cutie cu ciuperci, seamana cu cele care se gasesc in toate supermarcheturile insa au o culoare brun-deschis.
Le-am spalat, le-am scos coditele, le-am pus intr-o tava.
Am taiat coditele in bucatele mici, am adaugat 1 ceapa verde, 1 lingura de branza cu verdeturi (eu am pus Almette - are calitatea ca este untoasa), putin ulei de masline, sare si piper.
Am umplut ciupercile cu acest amestec si le-am lasat la cuptor cca 20-30 de minute, in functie de cuptor.

Am servit cu mujdei de usturoi. Delicios! Si extrem de simplu si rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu