duminică, 2 martie 2014

Musaca cu cartofi si dovlecei

O varianta de musaca usoara si foarte gustoasa.
Am fiert 4 cartofi mari in coaja. Apoi i-am decojit si i-am taiat felii de cca 7-8 mm, pentru a forma baza. Inainte de aceasta a turnat putin ulei in tava si am tapetat cu pesmet.

Separat am spalat 2 dovlecei si i-am taiat felii pe lungime - cca 5 mm si i-am fript putin pe ambele parti in tigaie, cu putin ulei.

Pentru umplutura am folosit cca. 500-600 g carne de vita tocata (eu cumpar pulpa si ii rog pe cei de la macelarie sa mi-o toace pe loc. In acest mod poti fi sigur ce contine amestecul)
- 1 ceapa mare
- 1 legatura de marar (pot fi si doua, depinde cat sunt de bogate)
- 2 oua
Se caleste ceapa, se adauga carnea si se amesteca din cand in cand pana se patrunde carnea si mai scade sosul format, se sareaza si pipereaza, la sfarsit se pune mararul. Am amestecat compozitia cu 2 oua batute si am pus totul peste baza formata din cartofi. Deasupra am pus feliile de dovlecei, am mai batut un oua si l-am turnat peste, am ras putin cascaval. Inainte de a baga tava la cuptor am mai stropit totul cu ulei de masline si am presarat pesmet pe deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu