duminică, 16 martie 2014

File de peste la cuptor, pe pat de legume

Am descoperit fileul de novac de curand, are un pret accesibil si am observat ca nu are multe oase, in afara de unele mai maricele, care pot fi indepartate cu usurinta.

Intr-o tava am pus ulei, 3 cartofi taiati cubulete si 1 punga de amestec de legume (congelate) pe care le-am spalat sub jet de apa, am adaugat sare de mare, piper, putina boia dulce si turmeric (sunt indragostita de acest condiment). Deasupra am pus fileul de peste si am presarat aceleasi condimente ca mai sus. Am mai pus 2-3 felii de lamaie si vreo 3-4 catei de usturoi pe care i-am taiat marunt si i-am presarat peste legume si peste. Apoi am pus apa pe legume, cca.2/3 din grosimea stratului de legume.
Am stropit totul cu putin ulei de masline si am pus tava la cuptor, acoperita de o folie de aluminiu, la 230 grade. Am lasat 20 de minute, apoi am luat folia si am mai lasat tava descoperita inca 30 de minute. Din cand in cand am mai stropit pestele cu sosul de la legume. La sfarsit am presarat pe deasupra putin patrunjel taiat. Invioreaza si culorile si gustul. Foarte bun si rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu