duminică, 2 martie 2014

Plachie din file de novac si cartofi cu branza la cuptor

Fileul de novac l-am spalat si pus intr-o tava cu putin ulei. Am pus pe deaupra sare, piper, busuioc, maghiran, usturoi taiat marunt si lamaie, o foaie de dafin. Am mai stropit cu putin ulei de masline si am turnat sosul de rosii si putin vin alb (cca. 1/2 pahar). Imi place sa folosesc rosii pasate la cutie. Se pregateste foarte usor si se pune la cuptor pentru cca. 40 minute. Se verifica, in functie de marimea si grosimea bucatii de peste.
Pentru garnitura am pregatit un fel de budinca de cartofi cu branza. Am fiert 3 cartofi in coaja, i-am taiat felii mai groase, cca 7-8 mm. Am uns un vas de Jena cu ulei, am presarat pesmet. Am pus primul rand de cartofi, am pus din loc in loc branza slaba din cutie, am ras si un strat subtire de telemea. Am batut 2 oua si le-am amestecat cu 1 cutie de 150 ml smantana apoi am pus pe deasupra fiecarui strat. Am continuat cu alternarea straturilor pana am terminat cartofii. La sfarsit am mai batut 1 ou si l-am turnat pe deasupra, am mai ras cascaval si presarat putin pesmet.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu