sâmbătă, 10 septembrie 2011

Pastrav la tigaie

In ultimul timp nu am avut indeajuns timp si relaxare ca sa gatesc. Am tot avut de rezolvat diverse treburi la servici, administrative, birocratice sau casnice si nu am reusit sa ma mobilizez. Astazi insa a trebuit sa realizez ceva rapid dintr-un pastrav generos. Sursa de inspiratie a fost tot mama.

Se taie capul si coada pastravului. Apoi, ca sa fie mai usor de strecurat in tigaie se taie in doua si se cresteaza pe ambele parti. L-am sarat si am pus in tigaia de gatit cu aburi un strop de ulei de masline. Apoi am pus cele doua bucati de peste. L-am lasat sa se patrunda bine cu capacul deasupra si apoi am intors bucatile si pe cealalta parte. Chiar daca se gateste cu abur prinde totusi si o crusta foarte gustoasa. La sfarsit am stors lamaie pe deasupra si am pus patrunjel verde taiat. Am servit cu mamaliguta si mujdei. Fara pretentii, simplu si gustos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu