marți, 27 septembrie 2011

File de peste la cuptor, cu garnitura de ciuperci


Astazi am implinit 41 de ani! Pare mult pentru cei mai tinerei decat mine care vor citi aceste randuri insa ma bucur ca deocamdata nu simt aceste probleme legate de varsta. Sper sa ma simt tot asa pana cat mai tarziu :-)

Am avut o zi frumoasa - a fost cald si senin, mi-am luat o zi libera in care am incercat sa fac ce imi doream. Seara am pregatit pentru cei de-acasa un file de peste (pastrav somonat) la cuptor, cu o garnitura de ciuperci la branza branza cu bucegai (eu am folosit Danish Blue). Fileul l-am pregatit simplu, am pus fileurile in tava cu putin ulei de masline, am pus sare, maghiran, oregano si busuioc, 3-4 catei de usturoi taiati marunt si felii de lamaie. Am mai picurat putin ulei de masline pe deasupra si cand era la cuptor am mai stropit cu vin alb.

Pentru garnitura am pus ciupercile (destul de mari) curatate si spalate in tigaia cu putin ulei de masline si le-am rumenit. Am scurs zeama care a rezultat si le-am lasat sa se patrunda. Separat, in alta tigaie am pus ulei de masline si piciorutele de la ciuperci maruntite si cand s-au rumenit (am scurs si aici zeama) am adaugat branza cu mucegai si putina smantana (cateva lingurite) si am dat focul mic. Branza s-a topit si am tot amestecat pana cand sosul si ciupercile s-au omogenizat. La sfarsit am adaugat putin patrunjel verde. Au fost delicioase - se simtea foarte placut gustul putin picant al branzei. Combinatia a fost foarte buna si satioasa.

Toata lumea a fost incantata iar alaturi de aceste bucate am ciocnit si cate un pahar de vin rosu minunat - Concha Y Toro - Frontera, Cabernet Sauvignon din Chile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu