miercuri, 21 septembrie 2011

Conopida cu pesmet si smantana

O gustare sau garnitura rapida, foarte potrivita pentru masa de seara. Conopida se taie in buchete mai mari si fierbe in apa cu sare - aproximativ 15 minute, ca buchetele sa ramana inca intregi. Separat se pune in tigaie ulei de masline (3-4 linguri) apoi se adauga pesmet si se amesteca la foc mic. Rezulta un pesmet rumenit, ca cel care se pune pe deasupra galustelor cu prune. Se strecoara conopida iar buchetele se pun in pesmetul din tigaie si se 'tavalesc' prin el. Se aseaza pe un platou si se pune pe deasupra patrunjel verde si smantana. Totul dureaza in jur de 30 de minute dar se mananca foarte rapid :-)

2 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru reţetă ! Chiar acum am pus la fiert conopida ! ~ Cornelius, :) (10 Ianuarie 2012 ~ 10:31 AM)

    RăspundețiȘtergere
  2. A ieşit excepţional !
    Am făcut pentru Ştefania, fetiţa mea de 5 ani, 10 luni şi două zile.
    "Iuupiiiii ... !" (exclamaţia ei)
    ~
    Vă mulţumesc !
    ~
    Cornelius, :)
    (11:19 AM)

    RăspundețiȘtergere