duminică, 11 septembrie 2011

Prajitura casei

Ca sa inchei eroic o zi in care am incercat sa-mi reintru in ritm in bucatarie am vrut sa fac si o prajitura usoara. Am ales o varianta noua la Prajitura cu cacao.

Am folosit exact aceleasi ingrediente dar am pastrat, ca la chec, cca. 2/3 compozitie fara cacao si la 1/3 am adaugat 2 linguri bune de cacao. Mai aveam si cateva stafide, pe care le-am pus in compozitie. Apoi am amestecat cele doua straturi cu o furculita, ca sa iasa mai marmorat. M-am hotarat sa fac prajitura in doua culori pentru ca baietelului nostru nu ii place varianta numai cu cacao. A iesit foarte buna, genul de prajitura de casa care merge foarte bine cu o cana de lapte sau cafea sau peste care merge adaugata si putina frisca daca vrei sa o faci mai festiva/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu