duminică, 11 septembrie 2011

Supa crema de legume

De-abia acum cand incarc aceste retete imi dau seama ca mi-a lipsit bucataritul in ultimele doua saptamani. Imi da o stare buna daca am timp sa pregatesc ceva si apoi, cand vad rezultatul si efectul asupra celor care se bucura de mancare.

Astazi am avut acasa o solicitare de supa crema de legume. Este una dintre preferatele mele pentru ca se face foarte, foarte usor. Eu pun legumele la fiert, dupa ce fierb acestea pun putin ulei (cantitatea este in functie de preferintele fiecaruia) si la sfarsit sare si piper sau alte condimente. Inchid focul si mai tin o vreme vasul acoperit cu capacul. Pasez separat legumele si le amestec apoi cu zeama in care au fiert, pana se omogenizeaza. Astazi am facut supa cu 2 morcovi, 1 radacina de patrunjel, 2 dovlecei, 1 ceapa medie, 1 cartof mediu. Cand am pus-o in boluri am mai adaugat cativa stropi de ulei de masline, patrunjel verde si pentru cine a vrut, putina smantana. Aceasta din urma ii da o consistenta si un gust mai cremos. Imi place supa crema de legume pentru ca pastreaza mult mai clar gustul si savoarea legumelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu