sâmbătă, 3 decembrie 2011

Omleta taraneasca cu sunca si spanac

Recunosc ca in ultima vreme am tot pregatit mese rapide si nu m-am dedicat bucataritului prea mult. Ieri am cumparat spanac verde si m-am delectat cu o serie de salate in care am folosit frunzele de spanac iar astazi am ajuns acasa spre pranz si a trebuit sa injgheb ceva rapid. Bineinteles ca am vrut sa folosesc spanacul si am procedat dupa cum urmeaza: am taiat o ceapa mica, bucatele de sunca cruda si afumata, 1 ardei gras mititel si un snop de frunze spanac spalate si le-am pus pe foc in putin ulei de masline. Pe deasupra am ras putina telemea si am amestecat totul pana cand ingredientele s-au calit un pic, apoi am adaugat 2 oua batute, sare si piper. Rezultatul a fost o omleta absolut delicioasa. A mers foarte bine cu salata de rosii cu patrunjel, care i-a dat o nota mai vioaie. Fotografia de mai jos este mai putin convingatoare, adevarul este ca pana acum nu am reusit niciodata sa intorc o omleta de pe o parte pe alta fara sa dezintegrez. Poate in viitor :-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu