duminică, 11 decembrie 2011

Cartofi cu sunca, ansoa si salvie_la cuptor

Nu stiam ce sa pregatesc astazi pentru pranz si am rasfoit una din cartile lui Jamie Oliver. Am gasit acesti cartofi care pot fi mancati si ca un fel de mancare alaturi de o salata dar si ca garnitura. Mi s-a parut amuzant sa-i pregatesc si m-am gandit ca trebuie sa fie si foarte gustosi. Si asa a si fost.

Se aleg cartofi mai mici si mai lunguieti si se face cate o gaura in ei cu dispozitivul cu care pregatiti merele pentru copt. Acolo se pune in fiecare cate o felie subtire sau bucatele de prociutto crudo, un file de ansoa, o felie subtire de usturoi, si 1 frunza de salvie. Pastrati dopurile de cartofi, mai scurtati-le si dupa ce ii umpleti pe toti acoperiti umplutura. Se stropesc cu ulei de masline si putina sare de mare. Se da la cuptor circa 1 ora, intepati-i cu furculita sa vedeti daca sunt copti.
Din pacate eu nu am avut frunze verzi de salvie ci doar uscata. Este o diferenta importanta insa cu toate acestea au iesit deliciosi. Fileul de ansoa da intr-adevar un gust deosebit. I-am servit cu un sos facut din cateva linguri de smantana mai slaba, amestecata cu ulei de masline si lamaie, sare si busuioc uscat. O sa mai revin la aceasta reteta pana voi fi pe deplin multumita de executie.

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine. Asa ceva n-am vazut pana acum si nici nu mi-a dat prin cap sa fac, dar pare foarte bun. Reteta de paine, e foarte buna. Am facut deja de vreo 6 ori pana acum. Mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut ideea. Daca faci, sa incerci sa folosesti frunze verzi de salvie -
    sunt sigura ca vor completa aroma perfect.

    RăspundețiȘtergere