joi, 22 decembrie 2011

Sandviciuri calde cu legume

Ne-am cumparat de curand un aparat pentru facut sandviciuri calde si astazi am vrut sa testez daca merge sa folosesc ceva legume in loc de paine (in dorinta mea de a manca cat mai putina paine). Astazi am incercat urmatoarele variante: intre doua felii de dovlecel taiate nu foarte gros am pus cateva bucatele de prosciutto crudo, cateva bucatele de masline (decojite de pe sambure) si doua felii subtirele de cascaval iar intre 2 bucati de ardei gras am pus cate o rondea de ceapa, aceeasi sunculita, bucatele de masline si cascaval. Am incalzit aparatul si am pus inauntru sandviciurile. Cand le-am scos am mai adaugat putin ulei de masline, sare de mare si piper inauntru sanviciurilor si pe dovlecei am pus putin aceto balsamico (din pacate fotografia am facut-o inainte). A fost foarte interesant si o sa mai incerc si alte variante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu