joi, 15 decembrie 2011

Pizza Undercover

Am incercat ieri aceasta combinatie si mi s-a parut delicioasa. Asa ca astazi am repetat-o. Bineinteles ca mai sunt nenumarate variatiuni care pot fi facute pe aceasta tema in viitor.

Ideea mi-a venit de la trei vase mici termorezistente pe care le-am primit cadou si in care se pot face fie mici sufleuri ori deserturi. Ieri am facut o pizza foarte simpla si mi-a ramas ceva blat si am zis sa fac o schimbare. Asa ca am intins niste mici cercuri din aluat si le-am pus deasupra formelor, am turnat un pic de sos de rosii cu ulei de masline si busuioc (pe care l-am facut chiar eu si despre care nu am apucat sa va povestesc), am pus putina ceapa taiata subtire, apoi am pus cate 2 fileuri de ansoa in fiecare iar intr-unul sardine, o branza felii, iar sos de rosii, busuioc si cimbru si am inchis pachetelele. Apoi le-am pus cca 40 de minute la cuptor. Au fost foarte foarte bune! Ansoa poate face minuni - gustul si aroma puternica au puterea sa transforme mancarurile intr-un mod uimitor.

Astazi am facut varianta doar cu sardine si s-a confirmat - si aceasta este foarte buna. Inainte sa le pun la cuptor am mai adaugat cate o masline in varf (poate un pic prea mare - dar acestea erau disponibile in frigider :-) , putin ulei de masline si iarasi putin busuioc uscat. Bun, bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu