duminică, 1 aprilie 2012

Fettucine cu sos de creveti

Astazi mi-a fost pofta sa pregatesc ceva cu creveti si pentru ca era deja tarziu cand am facut cumparaturile am hotarat sa fac paste cu sos de creveti.

Am luat fettucine si le-am fiert in apa cu putina sare 6 minute. Intre timp am clatit crevetii (din aceia decorticati) si i-am pus intr-o sita sa se scurga.
Am pus in wok putin ulei de masline, 2 fire de ceapa verde si vreo 4 catei de usturoi, totul taiat marunt si le-am pus pe foc. Am lasat cateva minute sa se caleasca si am adaugat crevetii, pe care i-am lasat vreo 2 minute in uleiul incins dupa care am 'stins' totul cu vin alb. Am adaugat putin suc de rosii si busuioc uscat si am mai tinut putin pe foc pana cand au fost gata pastele. Le-am strecurat, am pus ulei de masline extravergine si sosul deasupra si a fost delicios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu