sâmbătă, 24 martie 2012

Pulpe de pui crocante cu salata

Reteta este sugerata de o prietena. Contributia mea este ca am fiert intai pulpele dezosate ca sa fiu sigur ca se patrunde carnea mai usor, zeama am folosit-o la borsul de zarzavat iar pulpele le-am dat prin ou batut si fulgi de porumb pe care i-am mai maruntit in prealabil intr-un servet de bucatarie.
Am pus in tava putin ulei de masline si am asezat pulpele date prin cele doua ingrediente, le-am rasucit sa aiba putin ulei pe fiecare parte si le-am pus la cuptorul incalzit la 200 grade. Dupa 10-15 minute (in functie de cuptor) le-am intors pe cealalta parte si le-am mai lasat 10 min. Avantajul este ca nu sunt prajite si destul de dietetice, mai ales daca sunt asortate cu o salata.

Salata pregatita de mine a fost cu: frunze de salata verde, ceapa verde, ridichi, frunze de loboda. Am pus pe deasupra sare si putin piper, ulei de masline si aceto balsamico. Perfect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu