joi, 6 octombrie 2011

Tocanita de ciuperci cu mamaliguta

Aseara am intrat fara pic de inspiratie la supermarket si primele care mi-au iesit in cale au fost niste ciupercute. Drept care m-am gandit sa fac ciupercute cu smantana. Dar am uitat sa cumpar smantana si atunci varianta de urgenta a fost o rapida tocanita.

Am taiat 1 ceapa, 1 ardei gras mare si colorat galben-rosiatic (deci a dat si ceva culoare frumoasa) si 500 g ciupercute mici, taiate in patru pe lungime (si fara sa le mai scot coditele). Am calit ceapa si ardeiul gras in ulei de masline si am adaugat ciupercile. Apoi, pentru ca lasasera cam multa zeama, am mai scurs din ea, am adaugat sare si piper si putin vin alb. La sfarsit am taiat 1 legatura de marar si am pus-o pe deasupra. Separat am pregatit mamaliguta. A rezultat o masa de seara mai consistenta dar foarte gustoasa. Si cred ca totul a durat maxim 30 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu