joi, 8 mai 2014

Somn la cuptor

O improvizatie rapida cu un somn la cuptor: am 'marcat' portiile crestand somnul in felii, pe care le-am umplut cu usturoi si ceapa verde si ierburi aromate pe care le folosesc de obicei la retetele cu peste: maghiran, cimbru, busuioc, etc. Am asezonat cu sare si piper, stropit totul cu ulei de masline, am pus suc de rosii (rosii pasate la cutie), un splash de vin alb si 1 foaie de dafin.
Am lasat la cuptor la cca.220 de grade 45 de minute. Am servit cu legume la cuptor.

A iesit foarte bun si aromat insa am tras o concluzie. Stiam ca somnul este un peste gras si am crezut ca cel pe care l-am luat eu, fiind mai mic, nu va avea grasime multa. Cu toate acestea, a avut niste bucati serioase. Am aflat ulterior ca doar cand este somotei nu are grasime, asa ca data viitoare voi fi mai atenta :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu