joi, 8 mai 2014

Peste cu legume si turmeric

Din cauza ca suntem multi in casa trebuie sa fac de mancare destul de des. Am un program incarcat si uneori gatesc variantele cele mai simple sau 'la inspiratie', ca sa fiu si operativa si sa 'bifez' ingredientele preferate ale celor din familie.

In acest caz, aveam 2 pesti diferiti, un pastrav somonat si 1 bucata de stiuca. Nu i-am intrebat daca se inteleg :-), nu am stat sa consult multe carti pe aceasta tema. Am pus o foaie de copt in tava, am stropit-o cu ulei. Am pus cele 2 bucati de peste, le-am asezonat in interior (sare, piper, usturoi verde, maghiran & cimbru si cateva rosii cherii taiate in jumatati). Intre ele am 'rasturnat' o punga cu un mix de legume congelate si pe deasupra (si pe peste si pe legume) am presarat turmeric. Am mai stropit cu ulei de masline si vin alb, am uns o bucata de hartie de copt si am 'invelit' totul, am dat la cuptor pentru cca.45-50 de minute, la 220 grade.

A iesit divin, suculent, oarecum pregatit in abur (din cauza hartiei de copt) dar nu fad ci plin de arome, iar rosiile cherii plasate in interior au facut toti banii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu