marți, 28 iunie 2011

Salata de legume la gratar

Astazi am facut o salata de legume la gratar. De obicei ma hotarasc greu sa fac gratar (fie ca sunt legume sau carne) din cauza fumului. Aveam insa tot ce imi trebuie cumparat de sambata si mi-era mila sa vad legumele vestejindu-se in frigider. Un argument in favoarea acestei salate este gustul savuros si culoarea foarte frumoasa pe care o 'prind' legumele.

Asa ca le-am spalat si taiat si pus pe gratar pana s-au patruns. Am pus 1 vanata si 1 dovlecel (taiate pe lungime, felii subtiri - max 1 cm). Apoi am combinat 2 ardei grasi, 2 rosii, 3 cepe noi - nu foarte mari. Am strivit si 4 catei de usturoi si i-am pus si pe ei pe gratar. Separat am fript si ciupercutele, m-am gandit ca lasa zeama si n-am vrut sa se patrunda celelalte legume cu zeama de la ciuperci.

Le-am scos intr-un vas si le-am stropit cu putin ulei de masline si aceto balsamico. Sotul meu le-a pus si niste sos soya. In imagine nu se vad ciupercutele din cauza ca le-am scos pe o farfurie separata si am uitat sa le pun pe salata cand am facut fotografia.
Iar acum este prea tarziu :-)

Puteti sa mai adaugati masline si sa o serviti simpla sau cu branza de orice fel. Faceti-va timp si incercati-o si nu veti regreta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu