luni, 16 decembrie 2013

Lasagna


In mare, reteta facuta aseara este cea de aici Lasagna.

Micile variatiuni pe care imi place sa le fac sunt la sos. De aceasta data ingredientele au fost:
- ceapa (1 mare - taiata marunt)
- ardei gras (2 buc.- taiati fasii)
- dovlecei (2 buc.- cubulete - acestia i-am pus ultimii, sa nu devina prea moi)
- carne de vita.
Am calit legumele si am adaugat cca. 500 g carne de vita. Am pus vin alb ca sa 'sting' procesul de calire si apoi sucul de rosii aprox. 500 g. Am lasat intai sa se patrunda ingredientele si apoi am luat capacul ca sa scada sosul. Am adaugat ierburi de rozmarin, cimbru si busuioc, pentru aroma. Am dat sosul deoparte.

Pentru sosul Bechamel am urmat instructiunile de pe cutia de foi pentru lasagna. La sfarsit am pus sare, piper si foarte important - nucsoara.

Am uns tava cu unt, am pus un rand de sos Bechamel, un rand de foi, sosul de carne, am ras cascaval, si tot asa pana am terminat ingredientele. Pe ultimul rand de foi am pus sos Bechamel si am mai ras cascaval. Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus-o la cuptor 20 minute la cca.220 grade, apoi am luat folia si am mai lasat-o 10 min.

A iesit foarte buna. O varianta mai usoara, cu mai multe legume, care echilibreaza cantitatea de carne.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu