vineri, 15 martie 2013

Creveti la gratar cu fettucine

Astazi am avut mai multe motive de sarbatorit insa o raceala mi-a cam taiat avantul de mari bucatareli asa ca am incercat sa obtin efectul maxim cu minimum de energie depusa :-)

Aveam o punga de creveti la congelator pe care i-am dezghetat si curatat apoi i-am pus in formatie de cate 3 pe betisoare de frigarui. Dispunerea pe betze am facut-o in asa fel incat sa ii pot pune pe gratar si pe cant.

Am uns crevetii cu putin pesto cu rosii uscate, i-am stropit cu putin ulei de masline, aceto balsamico si sos soia si i-am pus pe gratar. Dupa ce deveneau roz pe fiecare parte ii intorceam. Arsura de pe ei este de fapt sosul de pesto si otet balsamic si am pastrat-o pentru ca era foarte gustoasa si dadea savoare. Dupa ce i-am luat de pe gratar am mai adaugat putin ulei de masline si aceto balsamico.

Ca garnitura am fiert fettucine, apoi le-am adaugat ulei de masline, un catel de usturoi, pesto de rosii uscate si la sfarsit putin parmezan pe deasupra. O bunatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu