duminică, 3 martie 2013

Lasagna


A trecut aproape un an de cand nu am mai reusit sa postez pe blog nimic din ce am facut. Mi-a fost dor sa mai scriu insa pur si simplu prioritatile si starea mea nu m-au motivat deloc. Dar astazi am simtit iar impulsul sa pun pe blog ce am pregatit si poate cu aceasta ocazie voi continua postarile.

Pentru ca baietelul meu este un fan al mancarii italienesti astazi am facut lasagna. Varianta de astazi a fost urmatoarea:

- pentru sos am folosit ceapa (1 mare - taiata marunt), morcovi (1 mediu - l-am ras pe razatoarea mare), ardei gras (2 buc.- taiati fasii) si dovlecei (2 buc.- cubulete). Am calit legumele si am adaugat cca. 500 g carne de vita. Am pus vin alb ca sa 'sting' procesul de calire si apoi sucul de rosii aprox. 400 g. Am lasat intai sa fiarba ingredientele si apoi am luat capacul ca sa scada sosul. L-am dat deoparte.
- pentru sosul Bechamel am urmat instructiunile de pe cutia de foi pentru lasagna. La sfarsit am pus sare, piper si foarte important - nucsoara.

Apoi am uns tava cu unt, am pus un rand de sos Bechamel, un rand de foi, sosul ragu, am ras cascaval, si tot asa pana am terminat ingredientele. Pe ultimul rand de foi am pus sos Bechamel si am mai ras cascaval. Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus-o la cuptor 20 minute, apoi am luat folia si am mai lasat-o 10 min.

Nu stiu daca este motiv de lauda :-) dar lasagna pe care o pregatesc imi iese de fiecare data altfel. Aceasta si pentru ca imi place sa variez ingredientele pentru sosul ragu iar uneori sa fac chiar varianta doar cu legume. Oricum este un fel de mancare savuros, satios, de care ma bucur in variante cat mai diverse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu