duminică, 28 septembrie 2014

Tocanita cu hrisca


Astazi am incercat un nou ingredient, hrisca. Am consultat cateva site-uri si am decis sa fac ceva rapid, o tocanita.

Primul pas a fost sa fierb hrisca. Din ce citisem, proportia era ca la orez, 1 masura de hrisca la 2 de apa, mie mi-a trebuit ceva mai multa apa, pana la final am pus 3 masuri de apa. Intai am calit (f.putin) hrisca in putin ulei de masline si apoi am adaugat apa, am lasat sa fiarba cca 15 minute si apoi am inchis si am pus capacul. Incercati sa nu amestecati deloc pe durata fierberii, altfel se terciueste.

Separat am calit 1 ceapa, 3 ardei grasi mici (divers colorati), am adaugat putin vin, sos de rosii si ierburi (busuioc, cimbru), sare si piper. La sfarsit, am adaugat hrisca (am strecurat-o un pic). A iesit ceva foarte bun, hranitor si usor in acelasi timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu