duminică, 28 septembrie 2014

Lasagna cu somon si spanac


Am mancat prima oara aceasta varianta de lasagna la restaurantul Ikea si mi-am spus ca pot sa o pregatesc si eu, mult mai bine. Drept urmare am cumparat foi de lasagna si o bucata de somon (cca.500g). Mi-am dat seama ca ajungea si 300 g. Avantajul acestei retete este ca rezulta o tava de lasagna foarte satioasa, fina si delicioasa din care se pot satura mai multi oameni.

Am fiert fileul in apa cu putina sare, apoi l-am scos pe o farfurie si l-am lasat sa se raceasca.
Am pregatit sosul Bechamel (puteti folosi instructiunile de pe cutia de foi pentru lasagna). La sfarsit am pus sare, piper si foarte important - nucsoara. Separat am calit un pic spanacul si am adaugat lapte, pentru a obtine un sos cremos. Am pus si 3-4 catei de usturoi, sare si piper, apoi am lasat un pic sa se patrunda.

Am uns tava cu unt, am pus un rand de sos Bechamel, un rand de foi, sosul cu spanac, bucati desprinse din fileul de somon, sosul Bechamel, am ras cascaval apoi am pus alt rand de foi si tot asa pana am terminat ingredientele. Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus-o la cuptor 20 minute, apoi am luat folia si am mai lasat-o 10 min.


Este adevarat ca este un fel de mancare elaborat si iti trebuie putina rabdare sa pregatesti toate ingredientele insa merita. Rezultatul este generos, suculent si iti ofera bucurie :-)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu