sâmbătă, 2 aprilie 2011

Medalion de crap cu garnitura de legume

Meniul de astazi a fost la inspiratie. Nu stiam ce sa pregatesc si am fost la supermarket unde am gasit 3 medalioane de crap care aratau foatre proaspat. De obicei cautam un peste mai fara oase, din cauza baietelului nostru insa ne si adaptam la fata locului, in functie de ce arata bine.

Pestele l-am pus pe o hartie de copt unsa un pic cu ulei. Peste el am presarat usturoi taiat marunt, feliute de lamaie, sare si condiment pentru peste. La sfarsit iarasi un pic de ulei (crapul are in principiu destula grasime) si un pic de pasta de tomate diluata cu apa pe deasupra si in tava.



Garnitura era pentru vegetarieni: doar legume curatate si spalate - morcovi, 2 ardei grasi galbeni si 1 capia rosu, conopida (intentionam sa pun telina dar nu am gasit) si 3-4 catei de usturoi taiati marunti sau rasi. Asezonata cu sare si piper, ulei si pasta de rosii diluata. Totul acoperit cu apa, cam 3/4 din volumul tavii. Eu folosesc de obicei o tava de fonta cu capac, totul se face destul de repede iar pe la jumatate, cand legumele sunt deja patrunse, se ia capacul ca sa scada sosul. La sfarsit presarat totul cu verdeata (eu am folosit patrunjel). Reteta merge adaptata si la alte feluri de pesti sau cu alte legume, in functie de ce aveti in disponibil si de inspiratie. Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu